Mechanika
#1
Forum powstało z myślą o poprowadzeniu historii, którą będzie można spiąć w całość i przeczytać jak książkę, jak jedną opowieść fabularną. Z racji tego zamysłu, nie będą tutaj wprowadzane żadne skomplikowane mechaniki, a o wszelkich sprawach będzie decydował Mistrz Gry, logika oraz decyzje samych graczy. Jeśli ktoś postanowi skoczyć z mostu, to nie będzie tu rzutów kością, pozostanie tutaj jedynie roztrzaskane ciało gracza. 

Pisząc w skrócie:
O rezultatach potyczek, różnych akcji będzie rozstrzygał mistrz gry, przy akcjach takich jak pojedynki w których będą brali udział gracze, decydującym głosem w tej sprawie będzie karta postaci oraz zachowanie jakie przejawiał gracz podczas rozgrywki - przykład:

Gracz który dba o swoje wyposażenie, starannie ćwiczy oraz ciągle się rozwija, w walce będzie miał dużo większe szanse od przeciwnika który w karcie postaci napisał iż był świetnym wojownikiem, ale zaniedbał dbania o ekwipunek i systematycznego ćwiczenia, jest to logiczny schemat którego MG będzie się trzymał w każdej potyczce.
Jeśli ktoś w karcie postaci opisał swoją "tężyznę" fizyczną i ciągle ją podkreśla w grze RPG a na dodatek stara się ją rozwijać, będzie miał nawet dwukrotnie większe szanse na obalenie gracza który przewyższa go wzrostem, wagą a zaniedbał wcześniejsze wymienione atrybuty.
Pamiętajcie dbajcie o swoje zalety, a będą one silne i nikt nie będzie mógł ich podważyć.

Drugą istotnie ważną rzeczą jest to, że dialogi i wszelkie dynamiczne akcje będą pisane na discordzie z odpowiednim limitem czasowym, następnie całość będzie spinana i wrzucana na forum (przez gracza bądź mistrza gry). Wszelkie akcje RP koniecznie muszą lądować na forum w celu archiwizacji. Na discordzie będzie można pozwolić sobie momentami na delikatny offtop czy mniejsze ubarwianie postów.

Trzecią rzeczą jest wybór utajnienia rozgrywki. Gracz ma prawo grać sam na sam z mistrzem gry, do czasu spotkania innych graczy ( wtedy decyzję podejmie się wspólnie, czy RP ma być utajnione, czy jawne.) Taki system wprowadzi poczucie tego, że gracz może w każdym momencie spotkać innego gracza / bądź całą grupę.
Człowiek musi wybierać i nie wolno mu się godzić na swój los.




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości